فیلم آموزش غیر فعال کردن iis از ویندوز سرور ۲۰۰۳

5/5 - (9 امتیاز)

اگر با غیر فعال کردن iis درویندوز سرور ۲۰۰۳ مشکل دارید حتما دیدن فیلم آموزشی غیر فال کردن iis در ویندوز سرور ۲۰۰۳ را به شما پیشنهاد میشه.

خب همون طور که در فیلم آموزشی نصب iis در ویندوز سرور ۲۰۰۳ روش نصب iis رو در ویندوز سرور ۲۰۰۳ یاد گرفتیم در این فیلم آموزشی هم به غیر فعال سازی iis یا همون حذف iis از ویندوز سرور ۲۰۰۳ می پردازیم . دوستان چون حذف یا غیر فعال کردن iis توضیحات زیاد خاصی نداره من هم نیازی به توضیحات بیشتر نمی بینم که الکی وقت گرانبهای شما رو هم نگرفته باشم اما 😀  اما خواسته یا ناخواسته باید به یه توصیه فنی که می خوام بگم دقت کنید ، به شما پیشنهاد می کنم که برای خودتون همیشه از مواردی که یاد می گیرید NOTE ( یاد داشت ) برداری کنید البته پیشنهاد بهترم اینه که بر اساس اصول  خاصی مطالب خودتون رو حتما حد اقل یک بار مکتوب کنید تا مواردی که یاد می گیرید در حافظه بلند مدت شما قرار بگیره و طوری مطالب رو یادداشت براداری کنید که بعد ها به صورت جزوه هایی قابل استفاده بشه در اختیار سایرین قرار گرفته بشه  . در ثانی شمارو دعوت می کنم به دیدن فیلم آموزش غیر فعال کردن iis در ویندوز سرور ۲۰۰۳ که بعد از مشاهده این ویدئو آموزشی موارد مشروحه زیر رو فرا خواهید گرفت ضمنا قبلا از شما کمال تشکر رو بابت نظرات و انتقادات گرمتون دارم همچنان امید وار به ارسال نظرات و انتقادات گرمتان هستم در صورتی که منو با نظرات و انتقادات گرمتون یاری کنید ممنون میشم با تشکر.

فیلم آموزش غیر فعال کردن iis از ویندوز سرور ۲۰۰۳

ارادتمند : مسلم فلاح نیت

توضیحات مربوط به باز کردن Remote Desktop از ویندوز ۷
آموزش اتصال به ویندوز سرور ۲۰۰۳ توسط Remote Desktop
بررسی نصب بودن (Internet Information Service(iis
توضیح حذف iis توسط Manage Your Server
توضیح مربوط به Remove Role کردن جهت حذف iis
توضیح انتخاب گزینه (  Application Server ( IIS , ASP.NET  جهت ادامه عملیات حذف IIS
توضیح مربوط به موافقت و تیک زدن چک باکس حذف کردن IIS

دانلود فیلم آموزشی غیر فال کردن iis در ویندوز سرور ۲۰۰۳

5/5 - (9 امتیاز)
دلگرمی ما جهت تولید آموزش های بیشتر با همراهی شما میسر می شود
ارائه امتیاز به این مطلب منت محب آمیز شما بر سر ماست
برای ارتقا علم در کشور سهم خود را در ارائه امتیاز به ما اهدا نمایید.
با تشکر از محبت بی کرانتان : ارادتمند مسلم فلاح نیت

مسلم فلاح نیت

مسلم فلاح نیت هستم...

۶ دیدگاه

  1. davood01   •  

    به شما پیشنهاد می کنم که برای خودتون همیشه از مواردی که یاد می گیرید NOTE ( یاد داشت ) برداری کنید البته پیشنهاد بهترم اینه که بر اساس اصول خاصی مطالب خودتون رو حتما حد اقل یک بار مکتوب کنید تا مواردی که یاد می گیرید در حافظه بلند مدت شما قرار بگیره و طوری مطالب رو یادداشت براداری کنید که بعد ها به صورت جزوه هایی قابل استفاده بشه در اختیار سایرین قرار گرفته بشه .
    =================================================
    جناب فلاح نیت . واقعاً من به این قدرت یادداشت برداری ایمان کامل دارم . مخصوصا در خصوص درک کدها .
    اما متاسفانه سوالات زیاد و بهتر بگم ابهامات زیادی هستند که بدون استاد و مدرس آگاه قابل رفع نیستند .
    ای کاش حد نصاب کاربران به شمارش قابل توجهی برسه و شما آموزش های خوبتون رو ادامه بدید .
    در کل من هر روز سر می زنم و منتظرم .

    • مدیر مسلم فلاح نیت   •     مدیر

      سلام عرض ادب و خسته نباشید از ارادت شما ممنونم آروزی قبولی عبادتتون رو دارم و از خداوند می خوام به بنده لیاغت استادی اعطا کنن اما نمیدونم اون روز میرسه یا خیر و فقط از خداوند می خوام از کانال پول امتحانم نکنه چون اگر مشکلات و مسائل مالی نباشه هیچ وقت کار بی ارزش نمیشه اما اگر پای مسائل مالی به خاطر وضعیت بد مالیم و فشار های سرور و هزینه های خورده ریزه به میان بیاد شاید نتونم کار رو ادامه بدم فقط برام دعا کنید دعای خیر از سر زدن هر روز شما به آموزش 98 هم ممنونم مدتی بود در گیر مسائل و مشکلات سرور هاست سایت و سرور دانلود سایت شده بودم انشاالله به زودی آموزش های خوبی به صورت رایگان قرار میگیره فقط باز هم از خدا می خوام تا همه کاربران و خواهر برادرای گلم در نظر بگیرن بنده چه مبالغی رو دارم پرداخت می کنم برای تهیه این ویدئو ها که در زیر مطرح می کنم به همین علت فعلا ازشون فقط می خوام همراهم باشن و نظراتو انتقاداتشون رو به من اعلام کنن همین و بس
      پرداخت هزینه هاست سایت
      پرداخت هزینه هاست دانلود سایت
      پرداخت هر گیگ نزدیک به 3 هزار خورده ای برای خرید ترافیک از مخابرات برای آپلود فیلم های رکورد شده
      و با ارزش ترین چیزی که جای بحث داره عمرم بوده که برا یادگیری بعضی از مباحثی که هر کسی در سطح نت مطرح نمی کنه گذاشتم و در عوض بی ارزش بودن کارمو دارم احساس می کنم! اینکه مدت زیادی هست خواهش می کنم این 619 تا بازدید کننده در روز هیچ نظری ندارن ! فقط برای دانلود میان ! واقعا همین باشه ممنونم از خداوند … مسئله ای نیست .
      با تشکر.
      ارادتمند : مسلم فلاح نیت

  2. davood01   •  

    جناب فلاح نیت . کاملاً درک می کنم . و میدونم خیلی بی انصافیه که قصد کاربر تنها دانلود باشه و بدون هیچ گونه ارائه ای از حس درونی و تشکر قلبی .

    من در این جا وظیفه دارم از تمام اونهایی که کمی بی انصاف بودن و از تهیه ی آموزش ها و تهیه ویدئوها و از همه مهم تر هزینه های شخصی هاست ترافیک حجم آپلود .. همه و همه …. صمیمانه تشکر کنم .

    تشکر ویژه از اینکه مطالبی را ارائه دادید که به جرئت می توانم بگویم سودا و برگ پول ساز افرادی سود جو هستش که با نهایت جسارت مبالغ هنگفتی را در قبال ارائه چند راهکار ساده ای که شما عنوان کردید طلب می کنند .

    به نوبه ی خودم برای شما آرزوی موفقیت می کنم .
    و صمیمانه سپاسگزارم .

    • مدیر مسلم فلاح نیت   •     مدیر

      شما لطف دارید دوست دارم همیشه شاهد شما تو سایت باشم با تشکر.
      ارادتمند : مسلم فلاح نیت

  3. arp220   •  

    اقا مسلم نه نه نه دلسرد نشین . سایتتون اموزش هاتون کارتون خیلی خیلی برای ما ارزش داره . و بسیار کار قشتگی دارید انجام میدید . ما از طرفداران واقعی شما هستیم . زندباد اقا مسلم عزیز

    • مدیر فلاح نیت   •     مدیر

      به نام خدا
      عرض سلامو خسته نباشید خواهش می کنم عزیزم انشا الله بازم شاهداین باشم که در نظرات وب سایت نظر میدین و آرزوی موفقیت و سر بلندی دارم در تمام لحات زندگی شما عزیز بزرگوار با تشکر
      ارادتمند : مسلم فلاح نیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *