وفات حضرت زینب کبری اسوه صبر واستقامت تسلیت باد

السلام علیکِ یا زینب کبری السلام علیکِ یا بنت رسول الله
السلام علیکِ یا بنت امیرالمومنین (س)

صبر را مفهوم معنا زینب است

کعبه غمهای دنیا زینب است

چون حسین است آفتاب شهر عشق

ماهتاب عالم آرا زینب است

هر کس بر مصیبت های این دختر ( زینب سلام الله ) بگرید ، همانند کسی است که بر برادرانش ، حسن وحسین (ع) ، گریسته است   پیامبر اکرم (ص)

وفات-حضرت-زینب

وفات-حضرت-زینب

برای مشاهده بقیه توضیحات ، سر فصل ها و دانلود فایل یا ویدئو آموزشی به ادامه مطلب مراجعه کنید …

میلاد امام علی(ع) مولود کعبه و روز پدر بر تمامی شیعیان آن حضرت مبارک باد

مقدمه

تمام انسانها در زندگی خویش از فراز و نشیب برخوردارند و با مشکلات مختلفی مواجهند .افراد معمولا در برخورد با مشکل دچار ضعف و ناتوانی می گردند و سعی می کنند با کمک و راهنمایی درد آشنایان خود را از مهلکه نجات دهند و با یافتن ” الگوها ” در هر زمینه ای ، و سپس تبعیت از آن ، وظایف خویشتن را بخوبی انجام دهند و مشکلات و دردهای خویش را تسکین بخشند . یکی از این اسوه ها پیامبراکرم ( ص ) است که قرآن مجید هم این حضرت را ( ۱ ) به همین نام معرفی می فرماید . بجز رسول خدا ( ص ) اگر به دنبال ” الگوی ” دیگر و جانشین برای آن حضرت باشیم ، به پیشوای بزرگی همچون مولای متقیان حضرت علی ( ع ) خواهیم رسید ، و چه زیباست که برای پذیرش اخلاق و رفتار حسنه ایشان ، زندگی پر فراز و نشیب و سراسر شگفتی آن حضرت را مرور کنیم .

ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر مبارک

ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر مبارک

برای مشاهده بقیه توضیحات ، سر فصل ها و دانلود فایل یا ویدئو آموزشی به ادامه مطلب مراجعه کنید …

زندگینامه حضرت فاطمه زهرا (س)

حضرت فاطمه (س) در نزد مسلمانان برترین و والامقام ترین بانوی جهان در تمام قرون و اعصار می‌باشد. این عقیده بر گرفته از مضامین احادیث نبوی است. این طایفه از احادیث، اگر چه از لحاظ لفظی دارای تفاوت هستند، اما دارای مضمونی واحد می‌باشند. در یکی از این گفتارها (که البته مورد اتفاق مسلمانان، اعم از شیعه و سنی است)، رسول اکرم (ص) می‌فرمایند: “فاطمه سرور زنان جهانیان است”.

 

slide3

برای مشاهده بقیه توضیحات ، سر فصل ها و دانلود فایل یا ویدئو آموزشی به ادامه مطلب مراجعه کنید …

سال ۱۳۹۴ مبارک باد

 

سال 1394 مبارک باد

 

به نام خدا

عرض سلامو خسته نباشید سال ۱۳۹۴ رو به عنوان مدیر وب سایت دانش بنیان آموزش ۹۸ دات کام به تمام هموطنان گرامی خودم و کاربران محترم وب سایت آموزش ۹۸ تبریک عرض می کنم و سالی پر از خوشحالی رو آرزومند هستم واستون امید وارم هر کجا که هستین سالم و سلامت باشید با تشکر

ارادتمند : مسلم فلاح نیت

 

 

۵ اسفند روز بزرگداشت خواجه نصیر الدین طوسی و روز مهندس تبریک

۵ اسفند ماه سالروز بزرگداشت شخصیتی نمونه، سیاستمدار، نویسنده‌ مبتکر، حکیم منجم، ریاضی‌دان و پدر مهندسی ایران، خواجه نصیرالدین طوسی است و ما این روز را گرامی داشته و این روز را که مزین به نام مهندس می باشد، خدمت تمامی مهندسین، تبریک عرض می کنیم.

۵ اسفند روز بزرگداشت خواجه نصیر الدین طوسی و روز مهندس تبریک

تاریخ پرافتخار ایران به خود می بالد که مشحون ازدانشمندان و مهندسان فرهیخته‌ای است که پایه ‌گذار تمدن بزرگ اسلامی ایرانی برای این مرز و بوم بوده‌اند.  خواجه نصیرالدین طوسی شخصیتی نمونه و دانشمند در تاریخ علم و فرهنگ پربار ایران اسلامی به حساب می‌آید و به حق، به نکوداشت یاد این فرهیخته ارزشمند و به پاسداشت تلاش‌های مهندسان کشور، سالروز ولادت این مبتکر حکیم، پنجم اسفندماه تقویم کشور به نام روز مهندس مزین گشته است.احداث رصدخانه و کتابخانه بزرگ مراغه، اندازه‌گیری طول و عرض شهرها، جهت‌گیری و اندازه‌گیری شیب و فرازها و تعیین افق در جهات مختلف تنها گوشه‌ای از تلاش‌های خواجه نصیرالدین طوسی در عرصه خدمتگذاری به سرزمین ایران بوده است.امروز تقارن نام‌گذاری روز مهندسی و سالروز تولد خواجه نصیرالدین طوسی، تطابق گرامیداشت تلاش‌ تمام عزیزانی است که در لباس همت و تلاش در جهت خدمت به ایران اسلامی و آبادی آن گام برمی‌دارند.

اگرچه فضیلت دانشمندان کشف و تدوین قانون های جهان محیط بر انسان و جوامع انسانی است، اما در نهایت این مهندسان هستند که با بکارگیری این قوانین برای تغییر و بهبود شرایط زیست و کار انسان ها تلاش مستمر انجام می دهند و این تلاش است که حرکت جوامع انسانی را به سوی تعالی میسر می سازد. شرکت مهندسین مشاور راهیاب بهینه بر خود لازم می داند که این مناسبت را مغتنم شمرده و روز مهندس را به تمامی مهندسان که درعرصه سازندگی وآبادانی میهن عزیزمان، ایران نقش آفرین میباشند تبریک عرض می نماید

منبع : rbc.co.ir

۲۲ بهمن تبریک به کاربران محترم وب سایت آموزش ۹۸

۲۲ بهمن تبریک به کاربران محترم وب سایت آموزش ۹۸

فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن از طرف وب سایت آموزش ۹۸ به تمام هم میهنان گرامی اللخصوص کاربران محترم وب سایت آموزش ۹۸ تبریک انشا الله امثال سال خوب و خوشی داشته باشید دوستان عزیز با تشکر

ارادتمند : مسلم فلاح نیت مدیر کل وب سایت آموزش ۹۸ دات کام

 

22 بهمن تبریک به کاربران محترم وب سایت آموزش 98

درگذشت غم سوز مرتضی پاشایی تسلیت به تمام هموطنان گرامی

به نام خدا

 

به گزارش پارسینه امروز ، جمعه ۲۳  آبان بسیاری از دوستان و نزدیکان مرتضی پاشایی با قرار دادن پست هایی در صفحات شخصی خود ضمن اعلام فوت وی به خانواده و دوستداران پاشایی تسلیت گفتند .

این خواننده پاپ صبح جمعه ۲۳ آبان ماه در بیمارستان “بهمن” واقع در شهرک قدس دار فانی را وداع گفت.
مراسم تشییع وی یک شنبه ۲۵ آبان ماه از مقابل تالار وحدت به سمت قطعه ی هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار می شود .
پیش از این پارسینه به نقل از منابع آگاه و نزدیکان مرتضی پاشایی خبر قطع علایم حیاتی این خواننده را منتشر کرده بود که عادل فردوسی در برنامه زنده تلویزیونی نود آن را تکذیب کرد.
دکتر «حسن توکلی» پزشک معالج این خواننده گفت: «مرتضی مبارزه سختی را با بیماری‌اش داشت و در حالی که از زمان تشخیص بیماری ما فقط سه ماه پیش بینی ادامه حیات را برای وی کرده بودیم، مرتضی چیزی حدود ۱۱ ماه جنگید و تا لحظه آخر هم کوتاه نیامد. تیم پزشکی این هنرمند ‌‌نهایت تلاش خود را در مراحل مختلف درمانی این هنرمند انجام داد و در مقاطع مختلف با پرتو درمانی و شیمی درمانی سعی در مهار سرطان داشت ولی متاسفانه اوضاع جوری مساعد نشد و سرطان به تمام بدن پاشایی سرایت کرده بود.